ÖĞRETMENLERE, ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN EĞİTİM VERİLDİ
www.ereglifm.com.tr -BÖLGENİN NABZI-
Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı’nın (BAKKA) Teknik DesteÄŸi ile 20-21 Nisan 2019 tarihlerinde Kdz. EreÄŸli Ä°zmirlioÄŸlu Ä°lkokulu’nda 41 öğretmenin katıldığı “Özel Yetenekli Öğrencilerin FarklılaÅŸtırılmış Öğretim Yöntemleri ile EÄŸitimi” projesi kapsamında Aydın Ãœniversitesi Öğretim Ãœyesi Doç. Dr. Hasan Said Tortop tarafından iki günlük eÄŸitim verildiÄŸi bildirildi.
Ä°zmirlioÄŸlu Ä°lkokulu Okul Müdürü Orhan Köse, yaptığı açıklamada proje koordinatörlüğünü yapan, yürütülmesinde emeÄŸi geçen ve katkı sunan proje ekibinde yer alan Okul Müdür Yardımcıları Abdulkerim Kayacı ve Hasan Gülhan’a, Ä°ngilizce Öğretmeni Emel Çalkam ve Rehberlik Öğretmeni Arzu Kalıncı Dünya’ya teÅŸekkür etti.
KÖSE: “ETKÄ°LEŞİMLÄ° BÄ°R EĞİTÄ°M OLDU”
Okul Müdürü Orhan Köse, EÄŸitmen Aydın Ãœniversitesi Öğretim Ãœyesi Doç. Dr. Hasan Said Tortop’a ve katılımları ile eÄŸitimi renklendiren öğretmenlere de teÅŸekkür ederek etkileÅŸimli bir eÄŸitim sürecinin gerçekleÅŸtiÄŸini belirtti.
Köse, özel yetenekli bireylerin eğitiminin önemle üzerinde durulması gereken bir konu olduğunu ifade ederek, özel yetenekli öğrencilerin yetenek alanlarının geliştirilmesinin önemini vurguladı ve eğitimde farklılaştırılmış öğretim yöntemlerine ihtiyaç duyulduğunu belirtti.
PROJENÄ°N HEDEFLERÄ°
Köse, “Özel Yetenekli Öğrencilerin FarklılaÅŸtırılmış Öğretim Yöntemleri ile EÄŸitimi” baÅŸlıklı BAKKA projesinin hedefleri hakkında ise ÅŸunları söyledi:
“Projemiz, özel yetenekli öğrencilerin eÄŸitimlerinde karşılaÅŸtığımız eksikliÄŸi en aza indirerek müfredatın onların ihtiyaçlarına göre zenginleÅŸtirilmesi gerekliliÄŸinden ortaya çıkmıştır. Proje ile temel hedefimiz, özel yetenekli öğrencilerimiz baÅŸta olmak üzere tüm öğrencilerimizin yetenekleri doÄŸrultusunda kendilerini geliÅŸtirmelerine olanak saÄŸlayacak eÄŸitim ortamları hazırlamak ve farklı öğretim yöntemleri ile eÄŸitimin içeriÄŸini zenginleÅŸtirmektir. Öğrencilerin yaratıcılık, proje tabanlı, tasarım odaklı, eleÅŸtirel düşünme ve problem çözme gibi becerilerinin geliÅŸtirilmesi hedeflenmiÅŸtir. FarklılaÅŸtırılmış öğretim sayesinde tüm öğrencilere yönelik bireysel hızın ve farklılıkların dikkate alındığı daha eÄŸlenceli ve aktif bir öğrenme ortamı sunmak amaçlanmıştır.”
İlk Yorumu Siz Yazın!