Kdz Ereğli Haber - Eregli FM Gazetesi

BU SINAVIN DİREKSİYONU KİMDE ?

BU SINAVIN DİREKSİYONU KİMDE ?

Ereğli`de yapılan Direksiyon sınavına ilişkin çarpıcı iddia..


Ereğli’de geride kalan hafta sonunda  (20-21 Mart) yapılan Direksiyon sınavına ilişkin çok konuşulacak iddialar ortaya atıldı.

Bir sürücü adayı yakınının What Sapp ihbar hattımıza gönderdiği fotoğraf ve iddialarına göre, sınavın yapıldığı park alanında,sınavdan bir gün önce değişiklikler yapılırken, bu durum çok sayıda adayın sınavdan kalmasına neden oldu.

İddia sahibi şoför adayı yakını açıklamasında  “Milli Eğitimden geldiğini söyleyen yetkililer Cuma günü (Sınavdan bir gün önce) tüm adayların 1 ay boyunca çalıştığı ve sınavda en çok zorlandığı paralel ve L park alanında değişiklikler yaptı. Yapılan değişikliklere bir noktada itirazımız yok, tepkimiz hafta sonu yapılacak sınava ilişkin değişikliğin sınavın bir gün öncesinden yapılması, çizgilerin üzerinin kum ile kapatılmasına.” ifadelerini kullandı.

 Bu düzenleme nedeniyle direksiyon sınavında çok sayıda adayın paralel parktan kaldığını dile getiren şoför adayı yakını “ Kalan adaylar ki sayı oldukça fazla,  1 ay bekleyecek olmaları bir yana, şimdi bir daha sınava girmek için 320 lira ödeyecekler, yazık günah.” dedi.

 

WHATSAPP İHBAR HATTI 24-12-2019
EREYLİN 18-01-2019
Mobil Uygulama Banner

  • Ereğli FM Mobil Uygulamalarımız Yenilendi!
    Hemen Deneyin!
kızgın15
hayran4
şaşkın2
üzgün2
gülücük1
Haki şen

28 Mart 2021 - 20:12

Hasanto materazzi evet çarşı merkezinde duba arasına park yapılmıyor!!! İki araç arasına park yapılıyor madem duba yerine normal araç büyüklüğünde araç maketleri arasına park yaptırılsın asıl sen boş boş konuşuyorsun....!!!

Usta hoca

28 Mart 2021 - 16:02

Bırakmayan komisyonu Ali Tosun bırakıyor. Ceza bir yıl görev yasağı.

Kdz. Ereğli

28 Mart 2021 - 15:57

Bu sınavın direksiyonu İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tosun da başka kimde olacak milletin anasını ağlatıyor.

Hasanto Materazzi

28 Mart 2021 - 12:36

Biri 1 defa biri 2 defa kalmış sınavdan..ehliyeti aldıktan sonra çarşı merkezde araç parkederken aaa burası sınavdaki yerle aynı değil dersiniz!!eskidendi kolay ehliyet almak gençler..araçla gelip girecegin yerin açısına bakarsın ona göre direksiyon ve araç pozisyonunu alırsın..ezbere boş boş konuşmayın

1 tane herif

28 Mart 2021 - 01:09

Devlete para lazım, ben 2 kez kaldım veya bilerek bırakıldım, bu kadar fazla sayıda araç şoförler dururken devlet niye istihdam sağlayayım diye çabalasın ki ? Ne de olsa öyle veya böyle bi şekilde vatandaşın cebinden para alınıyor? Sandıkları bi daha bi daha hadi bi daha patlatalım

H. K

27 Mart 2021 - 06:53

Bu çizgiler ilk defa mı silinmiş yoksa her sınavda siliniyor mu?

Serksn demir

26 Mart 2021 - 22:20

Anlaşıldı sürücü kursları aç kaldı millet kaz hol yol bitmiyo tabi ....bir arkadaşımı tek stop ettirmeyle bıraktılar neymiş arkada milli eğitimci varmışmış KURDUĞUNUZ TUZAKLARA İNŞALLAH KENDİNİZ DÜŞERSİNİZ

Melih Yahya Öztürk

26 Mart 2021 - 21:50

BİLE BİLE ŞAHŞBEŞİ YAPIYPRLAR İse bıktık arkadaşım bende adaydım bunlardan bıktık bile bile şahibeli millete para tuzağı kurmuşlar hakkımı helal etmiyorum ilahi adalet şaşmaz Cenab’ıhak bildiği gibi yapsın

zalim adam

26 Mart 2021 - 21:38

seçim zamanı bunları ve bunun gibi işleri göz önüne alarak oy kullanacaksınız ki bir daha böyle cebinizden fazla para cıkmasın

Surucu adayi

26 Mart 2021 - 19:42

Bende 3 . Kez giricem her sinavda cizgiler siliniyir yada kum dokuluyor insanlari somurmeyin

Haki şen

26 Mart 2021 - 16:43

Kırmızı ışıkta geçen yaya geçidinde yayalara yol vermeyen araç geçişlerinde sinyal kullanmayan adayların sınavdan kalmasına anlam verilebilir paralel park ve L park ta en azından sürücü adaylarına 3 deneme hakkı verilmeli sürücü adaylarına sınavda 3 kez motor stop ettirme hakkı verildiği gibi çünkü bu ağır kusur değildir. Sınav komisyonu sınavdan kalan sürücü adaylarının kusurlarının açık bir şekilde açıklamasını bekliyoruz

Uğur koçdemir

26 Mart 2021 - 14:49

sebebsiz yere bir dünya insanı bıraktılar buna eşim de dahi 6 metre ilerledi kaldın dediler 2 gun sonra da330 tl 4.07.2021 ekadar 330 tl yatırın diye bişekilde verecez ama allah yedirmeyi nasip etmesin bir dünya insan kaldı arda torpilbile yapıldı gözümle gördüm anlamadigim birsey daha 7 gun egitim veriliyor verilen egitimdeki cizgili yerler kumla kapatılıyor bu nedemek ozaman kumsuz gozterin

Mehmet YÖRÜK

26 Mart 2021 - 12:46

Benim oğlum da üçüncü sınavına girecek. Ayretten 320tl değil 330tl'dir.Neymiş lastik çizgiye değmemiş.Acaba komisyon daki adam yapabilir mi acaba.

Hasan Turgut

26 Mart 2021 - 12:40

Son yazılı sınavda da saibeler var. Anlamdan uzaklastiran Uzun uzun pparagraflarla milleti zorladilar. 320 tl için. Yazık .Ahlaksızlık

Selen Önder

26 Mart 2021 - 11:24

Resmen para alabilmek için yapmadıklarını bırakmadılar. Ben 3 metre genişliğe park etmeye çalışıp kalırken benden sonraki adayın açıklığını 3 buçuğa çekmişler ben bu canavarlara hakkımı helal etmiyorum resmen son hakkım kaldı hep bir cinslik peşindeler.

sürücü adayı

26 Mart 2021 - 11:18

Haber Yaptığınız için teşekkürler. Ereğlinin bir problemi ama kimse gündeme getirmiyordu. Her sınav öncesi çigilerle oynamalar basit bahanelerle insanları bırakmalar.

Haki şen

26 Mart 2021 - 10:46

Tbbm de bile millet vekilllerin oylama ile yaptığı değişiklikler resmi gazetede yayınlandıktan sonra yürülüğe girer ama ereğlide bugün karar aldım yarın uygulayalım mantığı ile gidiyorlar

Sürücü adayı

26 Mart 2021 - 10:30

Mrblar vallahi her hafta bir değişiklik gam alışıyoruz sistem değiştiriyorlar. Cebimizdeki paraya göz dikmişler resmen. Şu işleri adam akıllı zamanında yapsanıza kardeşim. Yapıyorsan tam yap şu işi bizde ne yapacağımızı bilelim. Size devamlı para ödemekten bıktık zaten borçlarımız var. Allah ıslah etsin. Vebal alıyorsunuz.

Okan demir

26 Mart 2021 - 10:14

Sınavdan bir gün önce çizgilerin üzerine kum dökmüşler biz parayı sokaktan mı topluyoruz kardeşim 320 TL bir daha para vereceğim yazık günah değil mi bu millete çoğu kişi sınavdan kaldı .bu sınavın iptal olması lazım