ŞİKAYETLER AZALDI!..
Geçen yıl bankalara bireysel müşterileri tarafından yapılan şikayetler 2014 yılına göre yüzde 35 azalışla 2 milyon 836 bin 983’e geriledi.
Türkiye Bankalar Birliği (TBB), "Bireysel Müşteri Hakem Heyeti 2015 Yıllık Faaliyet Raporu"nu yayımladı.
Rapora göre, bankalara bireysel müşterileri tarafından doğrudan iletilen şikayet başvurularında düşüş meydana geldi. Geçen yıl TBB’ye üye bankalara bireysel müşterileri tarafından toplam 2 milyon 836 bin 983 şikayet başvurusu yapıldı. Bu şikayetlerin yüzde 52’si banka ve kredi kartları, yüzde 17’si alternatif dağıtım kanalları, yüzde 13’ü tüketici kredileri ve yüzde 13’ü ise mevduat işlemlerine ilişkin gerçekleştirildi.
Son iki yılda, bankalara iletilen şikayet başvurularında en yüksek payı ise banka ve kredi kartları aldı. 2014’te toplam şikayetlerin yüzde 22’sini oluşturan tüketici kredileri konulu başvuruların, 2015’te yüzde 13’e indiği görüldü. Bankalara 2014’te toplam 4 milyon 396 bin 724 şikayet iletilirken, bu rakam 2015 yılında yüzde 35 azalarak 2 milyon 836 bin 983’e indi.
İlk Yorumu Siz Yazın!