Kdz EreÄŸli Haber - Eregli FM Gazetesi

ÖZMADENCİ CANLI YAYINDA KONUŞTU !

Kdz. Ereğli Elif Lions Kulübü Derneği Dönem Başkanı Berrin Özmadenci, Ereğli FM`e konuk oldu.

Kdz. EreÄŸli Elif Lions Kulübü DerneÄŸi 2023-20234 Dönem BaÅŸkanı Berrin Ã–zmadenci, EreÄŸli FM’de yayınlanan Arzu ile Devri Âlem programına konuk oldu.

EreÄŸli FM Yayın Müdürü Arzu Tekin’in sorularını yanıtlayan Özmadenci, “Lions kulübü ben deÄŸil, biz demektir. Bizler yardım deÄŸil, hizmet derneÄŸiyiz. Yardımla o anı kurtarırsınız ama hizmetle  bir hayat kurtarırsınız. ÖnceliÄŸimiz SaÄŸlık ve eÄŸitim “ dedi.21 gün önce dönem baÅŸkanlığını devraldığını ve Cumhuriyetin 100. Yılında böyle bir görevi üstlenmenin mutluluÄŸunu yaÅŸadığını belirten Özmadenci, “Kadınlara bir mesajım var. Yaşınız kaç olursa olsun kendinizi keÅŸfedin.’’

“HÄ°ZMET ADINA BÄ°R ARADAYIZ”

Lions dünyada 200 ülkede 1.5 milyona yakın üyeyle en büyük sivil toplum kuruluÅŸlarından biri olduÄŸunu da vurgu yapan Özmadenci, “Din, dil, ırk, ayrımı yapmadan bir amaç uÄŸruna bütünleÅŸerek hizmet adına bir aradayız dedi.

Özmadenci sözlerini şöyle sürdürdü.

“Daha yaÅŸanabilir bir dünya için sevgi, saygı, özveri ve hoÅŸgörü anlayışlarını benimseyerek hizmet etmeye çalışıyoruz. Tüm kadınlarımızın bu derneÄŸe üye olmasını gönülden isterim. Lions üyesi olmak için var olan Lions üyesi tarafından referans sahibi olmanız gerekiyor. Ayda 2 yasal toplantımızda karşılıklı tanışmalar sonucu giriÅŸ töreniyle kabul edebiliyorsunuz.  Tamamen  gönüllülük esasıyla.  Lions küresel bir örgüttür. Lions Deprem zamanı ilk çadır kenti kuran sivil toplum örgütüdür. Yapılan bağışların yüzde yüzü hizmete gidiyor.Her yerde kalıcı eserler bırakmaya çalışıyoruz ve bunun içinde çalışmaya devam edeceÄŸiz. En büyük 2 kalıcı eserimiz Alzheimer konuk evimiz ve Ä°stanbul göz hastanemizdir. EÄŸitime çok önem veriyoruz. 13 üniversite öğrencisine burs veriyoruz. “dedi

SAAT KULESÄ° İÇİN POSBIYIK’A SESLENDÄ°

Özmadenci , Elif Lions kulübü tarafından EreÄŸli’ye kazandırılan ve Ä°ÅŸ Bankası önünde bulunan saat kulesine yönelik, “Saat durmuÅŸ, çalışmıyor, neden yapılmıyor ” ÅŸeklinde ÅŸikayetler aldıklarını bir soru üzerine dile getirdiÄŸi konuÅŸmasında   Karadeniz EreÄŸli Belediye BaÅŸkanı sevgili Halil Posbıyık’a buradan sizin huzurunuzda seslenmek istiyorum. Saat kulesi ÅŸu an çalışmıyor ve önemli bir arızası var. Bizi aÅŸan bir arıza olduÄŸundan ben bu sorunun belediyenin gücü ve imkânları ile çözüleceÄŸine inanıyorum. Belediye baÅŸkanımızın hassasiyeti ve duyarlılığını biliyorum. Bunu baÅŸkanımız yapar. Saat Kulesinin tekrar çalışır duruma getirileceÄŸine inanıyorum.” dedi.

“ANTALYA’DAN SONRA SAMSUN’A GÄ°DÄ°YORUZ”

Aynı zamanda arkeolog olan Berri Özmadenci, Lions kulübünün çeÅŸitli gönüllü sponsorlar aracışığı ile  gezi ve aktiviteler gerçekleÅŸtirdiÄŸini de belirterek, “En özel gezilerinden biri olarak adlandırdığı Antalya Olimpos gezisi. Turizm olarak potansiyeli en yüksek yerlerden biri olarak adlandırıyor. Bu gezilerle  gidilen yerleri tanıtmak,  sosyalleÅŸtirmek ve kulübün gelirini saÄŸlamasına yardımcı olmak bunların geri dönüşünü almak çok güzel.   28-29-30 AÄŸustos’ta yeni bir gezi düzenliyoruz. 30 AÄŸustos ruhuyla yola çıkacağız. Ä°lk durak olarak Samsun da Bandırma Vapuru ve Anıt ziyareti sonrası Amasya, oradan da Tokat kervansaray ziyaretleriyle bitireceÄŸiz.  Ä°steyen herkesi bu geziye davet ediyorum.” dedi.

BÄ°R YERDE VARSAK HER YERDE VARIZ DEMEKTÄ°R.

KonuÅŸmasında EreÄŸli aşığı olduÄŸuna sürekli vurgu yapan  Berrin Özmadenci, “EreÄŸli’nin il olması gündemde, hem ÅŸahsım hem kulübüm adına sonuna kadar destekliyoruz. EreÄŸli’nin nüfus, modernlik, turistlik açıdan il olmayı hak ediyor. Babam Fevzi Özdemir den aldığım  ‘’DoyduÄŸum yere hizmet etmek‘’  bayrağını gururla taşımaktan dolayı mutluyum.”dedi.

GENÇLER ARASI DEĞİŞİM PROGRAMI

Lions kulübü olarak hayata  geçirdikleri Gençler Arası DeÄŸiÅŸim programına özellikle vurgu yapan Özmadenci, “Bu projeyle Aralık ayında hem sözlü hem yazılı bir ÅŸekilde dil sınavına girip baÅŸarılı olan gençler yurt dışına gönderiliyor ve 1 hafta boyunca  aile yanında kaldıktan sonra 2 hafta da  Lions kampında kalmaya hak kazanıyorlar. Gençlerimiz kulübümüzden bu programa iliÅŸkin bilgi alabilirler.”ÅŸeklnde konuÅŸtu.

WHATSAPP Ä°HBAR HATTI 24-12-2019

hayran3
gülücük1
şaşkın0
üzgün0
kızgın0
  • EreÄŸli FM Mobil Uygulamalarımız Yenilendi!