Çevre ve Yaşam 6 yıl 2 ay 22 gün 21 saat 52 dakika önce 3290
Uysal, Facebook hesabından yaptığı açıklamada, kokuya neden olan sorunun tespit edildiğini belirterek şunları kaydetti:
"Son birkaç gündür ilçemizin bazı bölgelerindeki İçme sularında, bölgemizin uzun süredir yağış almaması ve bu nedenle barajdaki su seviyesinin düşmesinden kaynaklı bulanıklık ve koku şikâyetleri aldık. (Barajdaki su seviyesi düştüğünden alt kottan su gelmekte bu nedenle suda çorak bir koku oluşmaktadır.) Ekiplerimiz bu sorunun çözümü için önce Arıtma Tesisi, ardından da isale hattının tamamında gerekli çalışmayı hassasiyetle yürütmüş ve bu yöndeki çalışmasını devam ettirmektedir. Koku ve bulanıklık şikâyetlerine ilişkin amonyum nitrat, nitrit ve mikrobiyolojik testler bugün de yapılmış (Her gün yapılıyor) ve herhangi bir soruna rastlanmamış, kokuyu gidermek için ise aktif karbon uygulaması yapılmıştır.
NUMARA VERDİ…
Bulanıklık konusunda uzun süreli kullanım olmamasından kaynaklı ( Bu durumda tahliye gerekir) sorun yaşayabilecek abonelerimizin adreslerini Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğümüzün 333 11 85 nolu telefonuna bildirmesi halinde gerekli çalışma yapılacaktır. Özellikle Sosyal Medya’da üzerinde, Belediyemiz ve bir süre önce devreye alarak ilçemizi memba kalitesinde suya kavuşturduğumuz İçme Suyu Arıtma Tesisine ilişkin yürütülen kampanyaya itibar etmemenizi rica ediyorum."