Kdz Ereğli Haber - Eregli FM Gazetesi

CANLI YAYIN..

CANLI YAYIN..

Son klibi  “Aşkın Gözyaşı “ ile adından sıkça söz ettiren Ereğlili sanatçı Egemen Sekmen, “İlknur’la Cumartesi Sefası”na konuk oluyor.  Sekmen’in canlı yayın konuğu olduğu programı 91.7 frekansının yanı sıra www.ereglifm.com.tr adresi üzerinden dinleyebilirsiniz.

* Egemen Sekmen: Hayatımdan müziği çıkarınca geriye bişey kalmıyor.

* Egemen Sekmen: Hava şartları moralimi bozmuştu ama , Çilek şenliğinde sahne almak final yapmak ve o havai fişekler atılırken sahnede olmak inanılmaz birşeydi.

* Egemen Sekmen: Aşkın Gözyaşı’nı (Son Klibi) Ereğli’de sahilde besteledim.10 yıldan fazla oldu.Yıldızlara bakarak yazdım.Senaryo yüzde yüz gerçek.

*  Egemen Sekmen: Ereğli’de klip çekmeyi düşünüyorum.Ereğli’de her şeyi yapmayı düşünürüm.

*  Egemen Sekmen: Yakın zamanda bir sıngıl daha çıkacak. Çalışmalarımız sürüyor. Müzik kanalların da klibin yada kliplerin yayınlanması için biraz zaman var.

*  Egemen Sekmen: Tv ’de katıldığım yarışmalarda sonuçların çok adil olduğunu düşünmüyorum. Aslında çok gönüllü de katılmadım, zaten başvuruyu yapanda kardeşim.Yine de sesimi geniş kitlelere ulaştırma açısından önemli bir fırsat.

* Egemen Sekmen: Birlikten kuvvet doğar . Zonguldak Dernekler Federasyonuna üyeyim ve bölgeme, yöreme de katkı sunmak istiyorum.Federasyon adına yazıp seslendirdiğim marşta bunun bir parçası.Bu konuda elimden geleni yapmaya hazırım.Biz bir çok şeyin üstesinden gelebiliriz. Yeter ki güçlerimizi bir araya getirelim.

* Egemen Sekmen: Ereğli beni sahiplendi.Çok şey borçluyum bu ilçeye. Hayatımda başarı adına hangi noktaya gelirsem geliyim her zaman ve her şartta Ereğliliyim.

 

 

WHATSAPP İHBAR HATTI 24-12-2019
EREYLİN 18-01-2019
Mobil Uygulama Banner

  • Ereğli FM Mobil Uygulamalarımız Yenilendi!
    Hemen Deneyin!
gülücük0
hayran0
şaşkın0
üzgün0
kızgın0
İlk Yorumu Siz Yazın!
Yorum Yazın