ŞİKAYETLER AZALDI!..
Geçen yıl bankalara bireysel müşterileri tarafından yapılan ÅŸikayetler 2014 yılına göre yüzde 35 azalışla 2 milyon 836 bin 983’e geriledi.
Türkiye Bankalar Birliği (TBB), "Bireysel Müşteri Hakem Heyeti 2015 Yıllık Faaliyet Raporu"nu yayımladı.
Rapora göre, bankalara bireysel müşterileri tarafından doÄŸrudan iletilen ÅŸikayet baÅŸvurularında düşüş meydana geldi. Geçen yıl TBB’ye üye bankalara bireysel müşterileri tarafından toplam 2 milyon 836 bin 983 ÅŸikayet baÅŸvurusu yapıldı. Bu ÅŸikayetlerin yüzde 52’si banka ve kredi kartları, yüzde 17’si alternatif dağıtım kanalları, yüzde 13’ü tüketici kredileri ve yüzde 13’ü ise mevduat iÅŸlemlerine iliÅŸkin gerçekleÅŸtirildi.
Son iki yılda, bankalara iletilen ÅŸikayet baÅŸvurularında en yüksek payı ise banka ve kredi kartları aldı. 2014’te toplam ÅŸikayetlerin yüzde 22’sini oluÅŸturan tüketici kredileri konulu baÅŸvuruların, 2015’te yüzde 13’e indiÄŸi görüldü. Bankalara 2014’te toplam 4 milyon 396 bin 724 ÅŸikayet iletilirken, bu rakam 2015 yılında yüzde 35 azalarak 2 milyon 836 bin 983’e indi.
İlk Yorumu Siz Yazın!